پنجشنبه ۱ آذر
آمد و رفت شعری از رضا درویشی(درویش)
از دفتر شعرناب نوع شعر شعرناب
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۹ ۱۶:۵۳ شماره ثبت ۹۴۹۹۸
بازدید : ۱۸۳ | نظرات : ۱۳
|
دفاتر شعر رضا درویشی(درویش)
آخرین اشعار ناب رضا درویشی(درویش)
|
بــادی آمــد شمـــع دل خـــامــوش و بی جــان کـــرد و رفــت🕯
اشـــکی آمــد چشـــم دل بــی نــور و ســوزان کرد و رفــت👁😭
آمــد و آغــازِ دل در عیـــش پــایــان کــرد و رفـــت💔
گــرد صــورت پُـــر ز درد و چشـــم گــریــان کـــرد و رفــت😭
بـــرگـــ دل را چــون خــزانــی بـــرگ ریـــزان کــرد و رفــت🍂
غــم بــداشتــم یــاری آمــد غـــم دو چنـــدان کــرد و رفــت😔
آتــش آمــد ، درویــش بیچــاره ویـــران کـــرد و رفت🔥
(درویــش)
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاس | |
|
سپاس بزرگوار | |
|
درود و سپاس ارجمند از اشتراکگذاری احساس نابتان | |
|
سپاس بزرگوار | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دلنوشته هفت مصرعی زیبایی است