جمعه ۲ آذر
|
آخرین اشعار ناب آزاده پورصدامی
|
و شاید بادها
تبری می شوند نامرئی
بدست درختان
تا تمام کنند انتحاری نیمه تمام را !
|
نقدها و نظرات
|
درود برادر شاعرم آمده ام که بخوانمتان و بیاموزم... | |
|
زیبا خواندید | |
|
درود و سپاس نازنین بانو از اشتراکگذاری احساس نابتان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
به شعر ناب خوش آمدید
سروده های زیبایی را هدیه آوردید
موفق باشید