جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر زینت جلالی نژاد ( زینا)
آخرین اشعار ناب زینت جلالی نژاد ( زینا)
|
پدرم با تو از غم آزادم
با تو در اوج غصه ها شادم
با تو لبریز شور کودکی ام
سرخوش از جلوه های زندگی ام
من به قربان خستگی هایت
بنشین ،روی چشم من جایت
پدرم با تو از ترانه پُرم
از غزلهای عاشقانه پرم
آن نگاه پر از قصیده ی تو
سایه ی قامت کشیده ی تو
پدرم روح و قلب و جان منی
اولین واژه بر زبان منی
دل من تنگ حرفهای پدر
گوشه ی قلب من سرای پدر
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما شاعر توانا و سپاس از حضور پرمهرتون | |
|
سپاس از لطف و همراهی صمیمانه شما | |
|
روح پدربزرگوارتون شاد...سپاس از حضورتون | |
|
درود متقابل و سپاس از حضور گرم و قوت قلب شما | |
|
سپاس از لطف حضورتون و بداهه زیباتون | |
|
سپاس بیکران از حضورتون ، لطفتون برقرار | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود
در وصف پدر