سه شنبه ۱۵ آبان
شیرین من شعری از علی اصغر جودان(جاوید)
از دفتر غزل نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۹ ۱۱:۵۴ شماره ثبت ۹۴۹۲۳
بازدید : ۲۳۴ | نظرات : ۱۲
|
دفاتر شعر علی اصغر جودان(جاوید)
آخرین اشعار ناب علی اصغر جودان(جاوید)
|
اجازه میدهی که من همیشه یارت باشم؟
در شادی و غم مدام خودم کنارت باشم
اجازه میدهی که من به باغ دل بگیرمت
در فصل خزان پاییزخودم بهارت باشم؟
برای تو تمام من تمامه تو برای من
در ازدحام خستگی خودم حصارت باشم؟
اجازه هست کمی نفس کشم من از هوای تو
وقتی که دلگیره دلت خودم قرارت باشم؟
وقتی که میخندی خدا میخنده با خنده تو
وقتی که می خوابی خودم درانتظارت باشم؟
کاشکی میشد ببینمت تو رو تو آغوش خودم
تو حجم اغوش تو عشق مست اسارت باشم
قدم که میزاری توراه همره و همدمت بشم
میگی میشه من همیشه راهی راهت باشم ؟
بیستون و من بکنم شیرین نازک دل من
مجنون بشم لیلی بشی عاشق زارت باشم
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و پر احساس بود