جمعه ۲ آذر
صبح شعری از گیتا تاج بخش
از دفتر شعرناب نوع شعر
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۱ ۰۷:۳۶ شماره ثبت ۹۴۵۰
بازدید : ۱۳۲۵ | نظرات : ۲۸
|
آخرین اشعار ناب گیتا تاج بخش
|
صبح می دمد
با طلوع خنده ی یاد تو
در افق لبانم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.