حقیر با مجریان صداوسیما و صداپیشگان و دکلماتوران زیادی کار کردم و سر و کار دارم و صدای خوب را راحت از ده فرسخی میشناسم، هزار الله اکبر چه صدای دلبرانه ای دارید شما، الحق که حیف است از این نعمت خداداد استفاده نکنید، پیشنهاد می کنم گلستان و بوستان سعدی جان را اجرا و بخوانید و در سایت قرار دهید غیراز دوره شدن برای خودتان و ما شکر این نعمت را بجای میآورید و نشر اشعار ناب سعدی را می کنید که سراسر عشق است و پند و حکمت، در اصل با یک تیر دو نشان را میزنید، فایده دیگر خوانش و اجرا اشعار خاصه سعدی جان هم این است که هوش گوش سماعی شما بالاتر میرود و اثر و سروده و گفته و نوشته شما موزون و آهنگین می شود!
خوشبختی از این بالاتر نمیشود.... در خدمت استادی چنین مایه افتخار است ... و حمایت و مهر بی دریغ شما چقدر حااال مرا خوش و پر از انرژی های کمیاب کردید ..... لاجرم مجبورید بنده را به شاگردی در این ره پذیرا باشید ... تقصیر خودتان است خود کرده را تدبیر نیست .... حقیر همه مساعی خویشتن را در این باب بکار خواهم بست ...
و چقدر زیباااااا سعدی را نام بردید خیلی خیلی عااالی ...
کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست . استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
زیبا بود