جمعه ۲ آذر
فراق از مهرت شعری از علیرضا محمدی
از دفتر شعرناب نوع شعر منظومه
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۹ ۱۸:۵۱ شماره ثبت ۹۴۰۸۲
بازدید : ۳۸۸ | نظرات : ۱۸
|
آخرین اشعار ناب علیرضا محمدی
|
دردی و زخمی، چون به جانم می کشد
جان عاشقم سوی هوایت پر می کشد
شعر خواندنت، بن دلم را از ته می کشد
طنین صدایت، رمق جانم را سر می کشد
خش خش قدم هات چون روی برگم می کشد
همچو پاییز رنگ برنگ و خشک و سردم می کشد
شب کنار آتش ات چون ساز در بغلم می کشد
دلتنگم و شررت چون فراق از مهرت می کشد
بیچاره حالم که این چنین پر درد می کشد
ناله به آوازم و چنین زخمه به سازم می کشد
ع.م.
۳۰ مهرماه ۱۳۹۹
|
|
نقدها و نظرات
|
درود و مهر بر شما استاد گرانقدر انشالله شاگرد خوبی باشم در آموختن | |
|
بسی افتخار است مرقومه پر مهر شما بر دل نوشته مفلس بنده | |
|
جان دل هستید سرکار خانم آهنگران
جان تان از مهر هیچ گاه خالی مباد | |
|
درود و مهر
چقدر سعادت مرا همراه است که در خدمت شما بزرگان شاگردم | |
|
درود پر مهر بر شما
جناب دانش مایه عزیز
به مهر آمدید | |
|
دوست گرانمهر جان جان جان
به طراوت و سبزی قلم تان جانم حااال تازه یافت
سپاس و مهر | |
|
از مهر پاییزی تا به آذر خوش آمدید
از خورشید تابان سوی آتش خوش آمدید
سبز است بهار جانم به مهر تان بانو داناک
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
به شعر ناب خوش آمدید
موفق باشید