بخوان آوازه خوان؛ درد دل من را مداوا کن...
در این قلبم با آوازت دوباره شوری برپا کن...
همی خوان نغمه های شاد؛ ز فرداهای پر امید...
تو اکنون این دل من را پر از احساس زیبا کن...
ز مهر و مهرورزی خوان؛ از عیش و شادی و مستی...
به نغمه های پرشورت؛ مرا غرق خوشی ها کن...
منم محنت کش و مجنون این وادی عاشقی...
بخوان آوازی از لیلی؛ بساط عشق برپا کن...
دلم آواره ای گشته به صحرای جنون و غم...
با آوای دل انگیزت؛ مرا فارغ ز غم ها کن...
بخوان آوازه خوان؛ درد دل من را مداوا کن...
در این قلبم با آوازت دوباره شوری برپا کن...
کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست . استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.