یلدا مبارک
لحظه لحظه هایتان ، ای عزیزان
همه پُر ز فال حافظ ،
که تجسمِ همه شعرِ خوش اش را بزودی
دربهشت خواهید دید
لحظه لحظه هایتان ،ای عزیزان خندان
همچو دانه های خونرنگ انار
هریک همچون ، لبِ روژ مالیده
غنچه کرده لب و لَه لَه میزنَد به بوسه ای و،
سفره ای ،
پُر ز میوه های خوشمزه ای ازجنسِ بهشت
که بزودی بازهم آنها را
دربهشت خواهید دید
همه گرم ، به زیرِ کرسیِ رفاقت
بازهم یلدایی ،
پُر امید ، فردایی
همه لبها ، پُر ز اوج لبخند
همه دلها ، پُر ز آسمانی ازعشق
که بزودی بازهم آنها را
در بهشت خواهید دید
همه پُر ز آن نسیم که
دل از آن ، مدام صفایی گیرد
همه پُر ز آن خدای شیرین
پُراز آن لهجه ی شیرینِ خدا
که بزودی بازهم آنها را
در بهشت خواهید دید
آنهمه مِهرو صفا ،
جاری در نگاه زیبای خدا
آنهمه طراوتی که ، دم به دم می غلتد ،
به دستهای پُر از بخششِ خدا
یکعالمه بوسه
که یکعالمه بنده ، میزنند ،
به خاکِ اَقدام خدا
که بزودی اینهمه
تکرارِ زیبا را
در بهشت خواهید دید
بهمن بیدقی 26/9/99
بسیار زیبا چون همیشه پر از احساس ولطافت
دستمریزاد
در پناه حق
یلدا مبارک 🌷🌷🌷🌷