يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر محمدباقر آزاد (مستعار)
آخرین اشعار ناب محمدباقر آزاد (مستعار)
|
این شبِ یلدا برایم بهترین شب میشود
.
در کنارِ عشقم امشب تَن پر از تَب میشود
.
خنده هایش شِعرِ حافظ، سُرخیِ لبها انار
.
میکند این مرد را از شوقِ بوسه بی قرار
.
می نشیند تا بخوانم شعرِ ناب از دفترم
.
به چه شیرین ست کَز او این چنین دل می بَرم
.
بعدِ شعرم حرف ها دارد برای گفت و گو
.
موقعِ گفتن بِبافَم من برایش موی او
.
بینِ صحبت های خود با لحنِ آقا گفتنش
.
ناگهان مَستم نمود از عطرِ آن پیراهنش
.
تا بجُنبَم من به خود دیدم در آغوشم گرفت
.
بوسه ای آرام از لبهای خاموشم گرفت
.
گفت می مانم برایت، در کنار من نشست
.
این شبِ یلدا برایم بهترین شب بوده است
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و جالب بود