سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید |
|
||||||||||||
کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است. |
یک مصراع باب میل من نیست «گفته اند از راه میاید مردی» که میاید باعث شکسته شدن زبان شده ،و در آن دست انداز درست کرده.و نیز مرجع ضمیر در سیر عمودی دوم شخص است که در این مصراع به سوم شخص تبدیل می شود و مردی می آید نکره است در حالیکه مسافر برای مخاطب شعر معرفه است. پیشنهادم این است ( منتظر مانده ام از راه بیایی یک روز) یا هرچیزی بهتری که خود صلاح می دانید.
پایان بندی شعر نیز بجا بود و فرودی موفق داشت.
برای شاعر گرامی موفقیت روز افزون آرزومندم