جمعه ۲ آذر
ازاد شعری از درویش حسین ندری
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۹ ۲۲:۰۹ شماره ثبت ۹۳۲۰۸
بازدید : ۵۸۹ | نظرات : ۱۶
|
دفاتر شعر درویش حسین ندری
آخرین اشعار ناب درویش حسین ندری
|
میان پنجره ها
همیشه فاصله هست
سکوت
تبر می زند
بر زخم حنجره ها
نگاه سرده جاده
غریبانه
به من گفت
سفر فایده ندارد
بنای کار دل را
تراز نکرده معمار
|
نقدها و نظرات
|
درود بر حضور گرم شما
به مهر خواندید استاد
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 | |
|
عرض ادب به مهر خواندید بزرگوار
سپاسگزارم از همراهی گرم و نگاه سبزتان 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 | |
|
درود بر حضور گرم شما
به مهر خواندید بزرگوار 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 | |
|
عرض ادب استاد به مهر خواندید بزرگوار
درود بر حضور سبز شما
سپاسگزارم گرامی
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 | |
|
عرض ادب درود بر حضور سبز شما
سپاسگزارم گرامی 🌹🌹🌹🌹🌹 | |
|
درود بر حضور گرم شما به مهر خواندید بزرگوار
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 | |
|
سکوت تبر می زند بر زخم حنجره ه درود بر شما،دلنشین بود | |
|
عرض ادب و احترام درود بر حضور گرم شما به مهر خواندید بزرگوار
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 | |
|
درود بر حضور سبز شما
سپاسگزارم گرامی به مهر خواندید 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و جالب بود