سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 9 فروردين 1403
    19 رمضان 1445
    • ضربت خوردن حضرت علي عليه السلام، 40 هـ ق
    Thursday 28 Mar 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۹ فروردين

      نبض

      شعری از

      مهرشاد علیزاده(هیوا)

      از دفتر غزاله نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۹ ۱۲:۳۸ شماره ثبت ۹۳۱۲۶
        بازدید : ۳۲۷۶۱   |    نظرات : ۸

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      آخرین اشعار ناب مهرشاد علیزاده(هیوا)

      صدای ارسالی شاعر:
      قربانِ چشم کال تو، این دل سرای تو
      جانم فدایی به دمی از هوای تو
      اینجا غزل که نمک گیر یاد توست
      مشتاق لحظه ای به وصال صدای تو
      شاعر تویی و من اینجا قلم شدم
      نبض قلم می تپد از شعرهای تو
      حتی نمانی و به تباهی کشانی ام
      این دل وفا کند و بماند به پای تو
      اما مرا گمان به جفایت نمی رود
      در دل یقین شده مهرت، صفای تو
      ۳
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۹ ۰۸:۱۳
      درود بزرگوار
      غزلی ناب و زیبا بود خندانک
      مهرشاد علیزاده(هیوا)
      مهرشاد علیزاده(هیوا)
      چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۹ ۰۸:۵۹
      درود بر شما سپاسگذارم
      ارسال پاسخ
      محمد باقر انصاری دزفولی
      چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۹ ۱۰:۱۸
      بداهه ای تقدیم شعر زیبای شما
      شعر تو بوی گل وشوربهاران دارد
      موج شعر های تو قدرت طوفان دارد
      خندانک خندانک خندانک خندانک
      مهرشاد علیزاده(هیوا)
      مهرشاد علیزاده(هیوا)
      چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۹ ۱۲:۲۰
      درود بر شما شاعر بزرگوار سپاس از لطف و بداهه ی پر محبت شما برقرار باشید
      ارسال پاسخ
      اعظم قارلقی
      پنجشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۹ ۰۲:۳۱
      درود
      خندانک
      خندانک
      خندانک
      مهرشاد علیزاده(هیوا)
      مهرشاد علیزاده(هیوا)
      پنجشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۹ ۰۸:۳۰
      درود بر شما برقرار و پایدار باشید
      ارسال پاسخ
      محمد قنبرپور(مازیار)
      پنجشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۹ ۰۴:۳۰
      غزل زیبایی خواندم از شما درودتان
      خندانک
      مهرشاد علیزاده(هیوا)
      مهرشاد علیزاده(هیوا)
      پنجشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۹ ۰۸:۳۰
      سپاس از نظر لطف شما
      ارسال پاسخ
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0