پنجشنبه ۱ آذر
|
دفاتر شعر اسما سلطانی رضایی سیر
آخرین اشعار ناب اسما سلطانی رضایی سیر
|
✍دلم به یاد شیراز نرفته و ارومیه ندیده
دلم برای محبت خودم تَنگ و از تُنگ بریده
برای چه قلم به دست می گیرند مگر نشنیده اند
یکان یکان شهر قرنطینه گشته اند
یکان به یکان و رهان به کناری
برو تو نیز ز جهان اگر توانی
در این هوایی که دل ها همه بحرانی است
یکی هنوز به فکر تحریم جهانی است
یکی به فکر جنایت یا پیشرفت و کمک به درویش
یکی چو منی گرفتار افکار پاورقی پایان نامه خویش
✍
#اسماء سلطانی رضایی سیر
۱_۹_۹۹
|
نقدها و نظرات
|
ممنون هر وقت اسمتون میاد سر صفحه گوشیم یاد اولین شعرم می افتم؛ مرسی که با نظراتون خاطره ها خوب را زنده می کنید | |
|
عزیزی، عالی حضور چون تو مهربانیه که در این آذر ماه؛ مهرت را را به من ابراز می کنی آذر جان | |
|
هم چنین خانم دکتر خوشگل و خوش نام | |
|
سلام و احترام فراوان متقابل خدمت شما؛ زندگی همان شاید؛ شاید همان تفکر شماست از مجهولات به معلومات رسیدن است، ممنون برای قدومی که بر دیدگان صفحه ام نهاده اید بزرگوار | |
|
سلام آقای ابراهیمیان گرامی لطف دارید شما بزرگوار | |
|
تشکر آقای رضایی بزرگوار⚘🌷⚘ | |
|
زیبا خوانده ای ماه بانو، | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و پر معنی است
دستمریزاد