جمعه ۲ آذر
چندنفس خواب خوش شعری از بهنود کیمیائی
از دفتر شعرناب نوع شعر شعرناب
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۹ ۱۵:۵۴ شماره ثبت ۹۲۸۷۷
بازدید : ۱۷۳ | نظرات : ۳۰
|
آخرین اشعار ناب بهنود کیمیائی
|
به دیده؛؛؛-؛؛؛
چقدر خوش منظرست این جهان...
گفتار ها همه نیکوست بر هر زبان...
جهان آزاد و خالیست از دید دزد...
همه خوش خو تمامآ میگیرند مزد...
خالیست اسارتگاه و درب هایش باز...
در جهان نیست داستان رمز و راز...
همگان گریزپایند از پیشامد بد...
در رخسار دیده نمیشود لحظه ای غم...
زندگی نیست دشوار همگان مهربان...
مصیبت شکسته مهر محبت فراوان...
ناگه تن خسته و دست بی جان شد..
این پهلو از آن پهلو شکوا شد...
یهویی همه چیز تیره و تار شد ...
مغز بی خبر بود و هوشیار شد...
این دیده ها همش گمان بود...
چند نفس خواب خوش و آرام بود...
|
|
نقدها و نظرات
|
شما لطف دارید بزرگوار ممنون از حضور همیشه گرمتان | |
|
ممنونم جناب آقای شهنی | |
|
سلام و عرض ادب ممنونم بزرگوار لطف دارید | |
|
ممنونم بزرگوار لطف دارید تشکر از شما | |
|
ممنونم سرکار خانم مصلح تشکر | |
|
ممنونم بزرگوار تشکر لطف دارید | |
|
درود برشما سرکار خانم کاسیانی ممنون از حضور گرمتان شرمنده ام که اینجور تمام شد ممنونم | |
|
درود بر شما سرکار خانم عبدلی ممنونم لطف دارید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و مبین مشکلات جامعه بود
دستمریزاد