جمعه ۲ آذر
کشتی خیال شعری از مهدی مریدی نجوا
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۹ آذر ۱۳۹۹ ۰۱:۱۲ شماره ثبت ۹۲۷۹۴
بازدید : ۲۱۹۵ | نظرات : ۷
|
دفاتر شعر مهدی مریدی نجوا
آخرین اشعار ناب مهدی مریدی نجوا
|
شب بود و هوا تاریک
قد خمیده سرو با ناز و نیاز
در کنار منقل سنگی
پیش یک چادر
آتشی بر پا شد
یادگار عشق زیبایت
همچو امواج خروشان
سیلی می زد
بر پیکر کشتی خیالم
ناخدای کشتی سردی
که به غم آغشته بود جانش
در کنار منقل سنگی
پیش یک چادر
می گفت از خواطراتش
شب بود و هوا تاریک
در دلم غوغاست
یاد چشمان آبی ات
برق یک ستاره بود اما
من نفمیدم تو دوری از من و
منم که تنهام
شب بود هوا تاریک
در دلم غوغاست
|
|
نقدها و نظرات
|
بسی مفرح از این نقد به جا با زبان شیرین بعد از سالها و کمی پخته تر شدن نسبت به سال های گذشته چندین بار این نقد را در طول سالیان متوالی خواندم تا امروز اندکی ان را درک کردم و تصمیم به پاسخ دادم ❤️🙏 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
به شعر ناب خوش آمدید
موفق باشید