جمعه ۲ آذر
من دام میخواهد شعری از شهاب قنبری
از دفتر شعرناب نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۴ آذر ۱۳۹۹ ۰۲:۴۷ شماره ثبت ۹۲۶۱۶
بازدید : ۱۸۸ | نظرات : ۷
|
آخرین اشعار ناب شهاب قنبری
|
من دلم میخواهد
جای ان کودک کاری بودم
که رود صبح به صبح
کوچه به کوچه پی تکه نانی
خسته از زمزمه های شهرم
خسته از مردم این ابادی
خسته از وسعت امیال بشر
خسته از پنجره ها
من دلم میخواهد
و چه گنگ اند و زیاد
خواسته هایم ای دوست
میروم سمت دیاری که مرا یاد کنند
من دلم میخاهد
که نسیمی بودم
با طراوت به سرانجام مسیر میرفتم
میرسیدم به هوای شهرت
به همان پنجره ای
که به رویم باز است
و تو سکنی داری
در اتاقی که همانند دلم
میسوزد
چون تو را دارمت نیست نشانی از تو
من دلم میخواهد
که تویی میبودم
در دل ایینه ها
هی تو را میدیدم
#سام_الفت
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و خوش آهنگ بود
دستمریزاد