جمعه ۲ آذر
پاییز ۹۹ شعری از حسن نوروزنیا
از دفتر اجتماعی نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۹ ۱۲:۰۱ شماره ثبت ۹۲۳۲۲
بازدید : ۵۷۳ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب حسن نوروزنیا
|
از اندام وطن پاییز می ریزد
تمام برگ برگ جان شیرینش
غروبی سخت دارد ،آه
عجب فصلی شده امسال
برای عمر یک انسان
به هر سرفه که برگی خشک می بارد
در هنگام گذر از کوچه ها شهر
به روی خاکهای سرد گورستان
بجای عکس برگریزان پاییزی
فقط تصویر ازدوستی
که تنها خاطراتش مانده می بینی
نمی خواهم تمام رنگ پاییزی
بپیچد در سفید و سرد بی جانی
عجب فصلی شده پاییز غم بار است
نفسها خسته از درد است
بمانید ای عزیزانم
درخت پیر تب دار است و می لرزد
که می ریزد به زیر پای انسانها
بجای برگ خشکیده
نفس در سینه می ماند
پاییز ۹۹
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و خوش آهنگ بود
موفق باشید