جمعه ۲ آذر
بهار شعری از بهنود کیمیائی
از دفتر شعرناب نوع شعر شعرناب
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۹ ۲۰:۳۲ شماره ثبت ۹۲۲۹۵
بازدید : ۲۳۶ | نظرات : ۱۳
|
آخرین اشعار ناب بهنود کیمیائی
|
ای فلک جامه آبی بر تن کن...
شامگاه را ابری بسر کن...
با مهربانی تا سپیده دم ببار...
پرندگان را آوازه خوان کن بیدار...
ای فلک فصل جدید را تو بده آگاهی...
سلام سرسبزی را به هر صحرایی...
شاداب کن رنگ و بوی گل ها را ...
سرمست راه بنداز رودها را...
ای فلک درختان را سبزپوش کن...
این روز های بی مهر را نوروز کن...
|
|
نقدها و نظرات
|
ممنونم بزرگواردتشکر شما همیشه لطف دارید | |
|
ممنونم بزرگوار لطف دارید | |
|
ممنونم آقای شهنی | |
|
ممنونم سرکار خانم کاسیانی شما همیشه لطف دارید تشکر | |
|
ممنونم بزرگوار لطف دارید تشکر | |
|
ممنونم سرکار خانم عبدلی لطف دارید تشکر | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و جالب بود