جمعه ۲ آذر
خانه شعری از بهنود کیمیائی
از دفتر شعرناب نوع شعر شعرناب
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۹ ۲۲:۰۰ شماره ثبت ۹۲۱۵۶
بازدید : ۲۵۹ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب بهنود کیمیائی
|
اینجا خانه ای بسیار دیدنیست...
صدای پرندگان بسیار شنیدنیست...
رو به روی این خانه؛آبی جاریست...
پشت خانه زمینی خالیست...
این خانه اتاق هایش زیاد است...
شیشه هایش شکسته...
درب هایش خراب است...
خانه ای بی نور و تاریک...
ولی دیوارهایش رنگ خورشید...
یک اتاقش کوچک و تنگ است...
سطح اش پر از نان خشک؛مثل سنگ است...
یک اتاقش آن چنان سفره ای پهن است...
شلوغ و پلوغ نمیدانم چند چند است...
اتاق دگری سرد است؛خالیه خالیست...
سطح اش خشک و دیوار هایش خاکیست...
این خانه زیباست؛تعمیر میخواهد...
خاکش پاک است انجیر میخواهد...
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بزرگوار ممنونم از لطفتون | |
|
مرسی ممنون خانم کاسیانی | |
|
درود برشما ممنونم | |
|
مرسی از حضور گرمتان تشکر | |
|
ممنونم تشکر سرکار خانم عبدلی | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و پر معنی است
دستمریزاد