شنبه ۳ آذر
زمان متناظر شعری از الهام پویان
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۹ ۲۳:۴۱ شماره ثبت ۹۲۰۸۶
بازدید : ۱۹۹ | نظرات : ۱۱
|
آخرین اشعار ناب الهام پویان
|
۱۸ ابان ۹۹متناظر با اولین سروده ۱۸ابان۹۸
زمان متناظر
زمان چیست؟
همان قصه جاری است...
تفکر؟
یه دنیای موازی است...
حقیقت؟
یکی نیست،طبق علم آماری است...
احتمال؟
به ناظر بستگی داره،به ذهنت،به اراده
تامل؟
سایه ای ازجسم،انهم لحظه ی دیگر فراری است
پس این افشانه ی جاری روح چیست؟
فوتون یا مغناطیس؟یا که خیالی است؟
پس این دریای مهر چیست؟
امانت،در کدام مسیر وره گذاری است؟
اه،یادم امد!اندم که به مرز کوفه رسیدم
پی نگاهی از سالیان دور، خاک ب خاک دویدم...
از گرمی نگاهتان چون شمع اشک باریدم اما
درورای تماشای عجیب حضور نگاه،به حقیقت کوانتوم هم رسیدم
اه از آن ذره ،که جهانش به دید ناظر بستگی دارد!
میشه اثبات در منطق ذره که امتحان دیروز ،هنوز
،به دعای اربابمان حسین (ع) بستگی دارد...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و شورانگیز بود
یا حسین(ع)