جمعه ۲ آذر
در عشق شعری از حسن رسولی
از دفتر رسولی در حسن نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۹ ۰۰:۲۳ شماره ثبت ۹۲۰۰۶
بازدید : ۳۵۴ | نظرات : ۱۵
|
آخرین اشعار ناب حسن رسولی
|
"در"عشق
"در"ساحل عشق
دراز کشیده، خوابیده ام
اما عشق بیدار ست
چون موج
می زند به جان و تنم
خیس آبم
غرق یارم
خواب می بینم که ماهی شده ام
یونس را خورده ام
به دهن فرو برده ام
باری پیامبری در من ست
که نجوا می کند
می شنوم صدایش
آه می کشد
ناله می کند
انگار رنج می کشد
همراه با لذت
نجوا بقدری بلند شد
در حفره های وجودم
که دیگر پیامبر منم
در+یا و ساحل
خواب و آب و ماهی
عشق منم
که دل به او داده ام
آه
انگار
دیگر
مرده ام
"در"...
|
نقدها و نظرات
|
درودها و سپاس بزرگوار❤️🙏لطف دارید شما❤️❤️❤️🙏🙏🙏 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
به شعر ناب خوش آمدید
موفق باشید