سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
    17 شوال 1445
      Thursday 25 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        پنجشنبه ۶ ارديبهشت

        خسته ام

        شعری از

        حسن نوروزنیا

        از دفتر حرف دل نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۶ آبان ۱۳۹۹ ۲۳:۱۷ شماره ثبت ۹۲۰۰۲
          بازدید : ۳۳۲   |    نظرات : ۲

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر حسن نوروزنیا
        آخرین اشعار ناب حسن نوروزنیا

        با استقبال از شعر اردلان سرافراز

        در این قفس نشسته ام ، از این حصار خسته ام
        بال و پرم شکسته او ،‌ کجاست دار ، خسته ام

        از اینکه مانده ام چنین ، کلید قفل در نبود
        هر آنچه مانده مرده است ، از این دیار خسته ام

        اگر کشیده نقش من ، به سطح صاف روی یخ
        نمانده لکه ای اثر ، به یادگار خسته ام

        تباه کرده عمر من ، خسته و دل گرفته ام
        از این زمان گرفته ام ، هم از بهار خسته ام

        چنانکه دور می زنم ، هنوز بجای اولم
        دراین قطار زندگی،‌ ز روزگار خسته ام

        اسیرکس نمی شوم ، در پی او نمی روم
        به دوش خود می کشم چو کوله بار خسته ام

        دراین سرای بی خودی  ، هوا گرفته از غبار
        فقط ملول می شوم در این غبار ، خسته ام

        ازاینکه خط آخرم نمانده شوق و پای راه
        در این دیار مانده ام که از تبار خسته ام

        گرفته ام قمار دل خطر نشسته در کمین
        در این قمارباخته ام،‌ از این قمار خسته ام

        سکوت و ساکت و غمین نشسته ام روی زمین
        در این سکوت بی دلیل،‌ از انتظار خسته ام

        نمانده یار و همدمی ،  حال و صفا و مرهمی
        به نقد جان نمی خرم  ،دیدن یار خسته ام


        ح . نوروزنیا
        ۹۷/۰۲/۳۱
          
        ۱
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        يکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۹ ۰۸:۵۷
        درود بزرگوار
        بسیار زیبا و دلنشین بود
        موفق باشید خندانک
        عظیمه ایرانپور
        يکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۹ ۱۰:۲۳
        درود بر شما خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0