جمعه ۲ آذر
درخانه بمانید شعری از حسن نوروزنیا
از دفتر اجتماعی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۹ ۲۱:۱۲ شماره ثبت ۹۱۹۶۳
بازدید : ۲۵۸ | نظرات : ۲۰
|
آخرین اشعار ناب حسن نوروزنیا
|
دوست ما گفت که در خانه بمانید خطر است
کورونا آمده اکنون که بشر خون جگر است
بس که احمق نکند رحم به آن هم وطنش
هر چه از جهل نماید همه جا درد سر است
بعضی گفتن کورونا قصه بیگانه شده
یاکه این علم پزشکی به شفا بی خبر است
هر چه از تجربه و مشکل بیماری شود
بی خیالش بشوند چون که قضا و قدر است
شده عادت که سیاست و دیانت باهم
مردم خسته که ازهر دو طرف برحذر است
حاصل گیجی مردم شده این خر توخری
چشم و گوش بسته که وقت قجر است
عده ای محتکر ماسک ولوازم شده اند
این همان مدعی دین و حقوق بشر است
اسفند ۹۸
نوروزنیا
|
|
نقدها و نظرات
|
جناب حکیم ممنون از بذل محبت و عنایت و تذکر های بجا شما درود | |
|
ممنون جناب استکی درود برشما | |
|
درود بر جناب صادقی عزیز | |
|
درود جناب زندیه عزیز | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
و نیز«بعضی گفتن کرونا قصه ی بیگانه شده» که بعضی گفتن هم از نظر وزنی ایراد داردو هم گفتن به جای گفتند کاربرد نداره
بشوند هم همیطور اینها اشکالاتی هستند از نظر وزنی وگرنه شعر خوب و طنز و تلنگری به جا بود
موفق و موید باشید