جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)
آخرین اشعار ناب رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)
|
شعر یوم الله 13آ بان
شعر کودکانه
شاعر رسول چهارمحالی(ساقی)
--------------------------
روز دانش آموز است
سیزدهم آ بان ماه
روز جنگ با شیطان
ظلمتی چوشام سیاه
روز واژه های عشق
در سپیده های سحر
می شود سحر ظلمت
در طنین شمس و قمر
سیزدهم آ بان ماه
روز فخر ایران است
روز شعله بر جانِ
دشمنان قرآن است
روز دانش آ موزان
مرد های بیشه ی شیران
روز سر فرازی و
مرگ واژه ی شیطان
مشت های گره خورده
مرگ بر آمریکا
گوش خلق را بُرده
مرگ بر آمریکا
نسل ما چو فهمیده
جانفدایی و پیروز
سیزدهم آبان هست
برتر از هزاران روز
روز دانش آموز است
روز مرگ اهریمن
در وجود ما جوشید
عشق پاک تو میهن
---------------------------
شاعر رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و بجاست