سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 29 اسفند 1402
  • روز ملي شدن صنعت نفت ايران، 1329 هـ ش
10 رمضان 1445
  • وفات حضرت خديجه سلام الله عليها، 3 سال قبل از هجرت
Tuesday 19 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    سه شنبه ۲۹ اسفند

    شعر یوم الله 13آ بان

    شعری از

    رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)

    از دفتر نغمه های ساقی نوع شعر مثنوی

    ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۹ ۱۲:۵۸ شماره ثبت ۹۱۸۰۷
      بازدید : ۲۹۵   |    نظرات : ۱

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    آخرین اشعار ناب رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)

    شعر یوم الله 13آ بان 
    شعر کودکانه  
    شاعر رسول چهارمحالی(ساقی)
    --------------------------
    روز دانش آموز است
     سیزدهم   آ بان  ماه
    روز  جنگ با شیطان
    ظلمتی چوشام سیاه
    روز  واژه های  عشق 
    در  سپیده های سحر 
    می شود سحر ظلمت
    در طنین شمس و قمر
     سیزدهم آ بان  ماه 
    روز فخر ایران است
    روز شعله بر جانِ 
    دشمنان قرآن است
    روز دانش آ موزان
    مرد های بیشه ی شیران 
    روز سر فرازی و 
    مرگ واژه ی شیطان 
    مشت های گره خورده 
    مرگ بر  آمریکا 
    گوش خلق را بُرده 
    مرگ بر  آمریکا
    نسل ما چو فهمیده
    جانفدایی و پیروز
    سیزدهم آبان هست 
    برتر از هزاران  روز 
    روز دانش آموز است
    روز مرگ اهریمن 
    در وجود ما جوشید 
    عشق پاک تو میهن 
    ---------------------------
    شاعر رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)
    ۳
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    دوشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۹ ۰۹:۳۴
    درود بزرگوار
    بسیار زیبا و بجاست خندانک خندانک
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0