شنبه ۳ آذر
امانتداری شعری از مینا فتحی (آفاق)
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۹ ۲۲:۰۶ شماره ثبت ۹۱۷۸۲
بازدید : ۲۹۴ | نظرات : ۱۲
|
دفاتر شعر مینا فتحی (آفاق)
آخرین اشعار ناب مینا فتحی (آفاق)
|
امانت دار خوبی نبودی خوزستان
او امانت زاینده رود بود
دختر چهاردهساله ای که
جلای وطن کرد
به عشق تو
به عشق مردم مهربانت
به عشقِ عشق
کلی دونهی عشق کاشت
اما...
فقط رنج درو کرد
و در نهایت میان طوفان بیمهری
گم شد...
"کارون بیوفا شب بیمهریات بخیر"
"آفاق"
|
نقدها و نظرات
|
درود استاد عزیز معنای زندگیتان شیرین و ماندگار | |
|
درودها استاد مصطفایی گرامی سپاس از حضورتان برقرار باشید | |
|
درودا استاد معینی بزرگوار محتوای عمر و زندگیتان دلچسب و مانا در پناه نظر لطف الهی سالم باشید | |
|
درودا جناب آروین ارجمند تشکر از وجودتان زیباروزگار باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و پر معنی است