جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر سید اسلام سادات حسینی
آخرین اشعار ناب سید اسلام سادات حسینی
|
این شعرو توی زمانی نوشتم که اراده کرده بودم سیگار نکشم ولی وسوسه از همه طرف امانمو بریده بود
لحظه به لحظه هر نفس سنجش اعتقاد ما
گاه به خیر و گه به شر خورده رقم در این سرا
نفس پلید و انس و جن دست به دست و متحد
تا که به خاک افکنند پشت اراده مرا
غیر لقاء ره او نیست کسی مرا حبیب
دارم عجب که دانم و باز همی خورم فریب
اشک به چشم دارم و شرم ز توبه میکنم
آه چگونه از کجا صبح رساند این غریب
داده نوید صد ظفر از کرمش به این و آن
هم ز رهش کرده خبر هم ز عدو داده نشان
میل به بیراهه مرا دور نموده از وطن
در طلبم که عاقبت یابم از او دمی امان...
با آرزوی سلامتی واسه همه
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام استاد ارجمند ممنونم از حضور گرامی شما | |
|
استاد عزیز از حسن توجه شما ممنونم | |
|
مثل همیشه به من لطف داری ممنونم | |
|
ممنونم برادر عزیز ایشالله | |
|
ابوالفضل آقای عزیز ممنونم از نگاه مهربونت واسه بداهه هم سپاسگزارم | |
|
سلام بر شما عزیز گرامی ممنونم🌹🌹🌹 | |
|
استاد عزیز نظر مهربانانه شما بسیار زیباست | |
|
سلام ودرود متقابل به بنده لطف دارید ممنونم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیباست
سالم و سعادتمند باشید