جمعه ۲ آذر
چشمک مهتاب شعری از حسن نوروزنیا
از دفتر حرف دل نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۵ آبان ۱۳۹۹ ۲۳:۴۹ شماره ثبت ۹۱۵۹۶
بازدید : ۳۲۹ | نظرات : ۴
|
آخرین اشعار ناب حسن نوروزنیا
|
من به امید تو بر چشمک مهتاب خوشم
چون فراق تو کند عشق تو بیتاب خوشم
دلخوش از آمدن صبح و طلوع خورشید
هم نشینم شده آن گوهر شبتاب خوشم
ای قوم شمال رفته کجایید کجایید
چالوس همین جاست بیایید بیایید
دریای تو محصور شده بر در ودیوار
با موج محبت به سرا پرده بمانید
گر صورت معشوق در این خانه ببینید
هم جنگل و هم ساحل وهم سبزه شمایید
عمری که به دریای خزر جمله برفتید
بی عشق نشاید که این قصه بخوانید
در خانه اگر بی دل و دلدار سپر شد
مجبور شوید در پی گم گشته برانید
هرهفته اگر حمله مردم به شمال است
بر موج خروشان به احساس بمانید
گر ساحل احساس همان گنج شما بود
بر کشتی خوشبختی چنان جمله سوارید
ح . نوروزنیا
آذر ۱۳۹۷
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود