چهارشنبه ۱۶ آبان
چه کردی شعری از لیلی مرادی (مجیدی)
از دفتر ایران دخت نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۴ آبان ۱۳۹۹ ۱۹:۱۹ شماره ثبت ۹۱۵۳۹
بازدید : ۱۲۹۰ | نظرات : ۲
|
دفاتر شعر لیلی مرادی (مجیدی)
آخرین اشعار ناب لیلی مرادی (مجیدی)
|
من از این درد به تو پناه میبرم
که خود تاوان دردی
نه درمان دارم نه چاره
ببین بامن چه کردی!
از آسمان آتش ببارد،گل ببارد
ندارد فرقی به حالم
عشق را آتش کشاندی
دانی چه کردی؟
من یعقوب وار مانده ام کور و تنها
تو با یوسف گم گشته من چه کردی؟
زلیخا میشوم گاهی،تو با آبروی من
با جوانیم چه کردی؟
شود روزی ز در آیی؟؟
آه ...تو با آرزوهایم چه کردی؟
نه خواب هستم نه بیدارم
تو با چرخ گردونم چه کردی؟
مرا در گورم بخوابانید
کین زنده داند تو با روحش چه کردی.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
موفق باشید