جمعه ۲ آذر
رقص آخر شعری از محمد سطوت (م سطوت)
از دفتر جنون نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲ آبان ۱۳۹۹ ۲۱:۰۸ شماره ثبت ۹۱۴۷۴
بازدید : ۳۵۴ | نظرات : ۸
|
دفاتر شعر محمد سطوت (م سطوت)
آخرین اشعار ناب محمد سطوت (م سطوت)
|
دیدم برگ خشکی را
که در باد میرقصید
و ترانه ی خاک شدن را
زیر پای عابری میسرایید
هنر زندگی انگار دل کندن است
و رقصان شدن در باد
و ترانه ی
من با تمام وجود
هستی ام را میبرم از یاد
آری
من نیز ساخته از خاکم
و برای
دوباره خاک شدن
چون برگ خشکی
بی باک بی باک
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درود استاد ممنونم از لطف نظرتان
| |
|
سلام و درود جناب علامیان لطف دارید
| |
|
سلام و درود سرکار خانم غزانی لطف داشتید | |
|
سلام و درود سرکار خانم فرشیدفر لطف داشتید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و پر معنی است
دستمریزاد
شهادت باب الحوایج حضرت امام هادی علیه السلام و پدر اربابمان حضرت امام حسن عسکری علیه السلام را تسلیت عرض مینمایم