جمعه ۲ آذر
اعجاز نمیخواهد.... شعری از ندا عبدحق
از دفتر یک نفر منتظرت هست... نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱ آبان ۱۳۹۹ ۲۲:۰۶ شماره ثبت ۹۱۴۳۸
بازدید : ۲۸۳ | نظرات : ۳۳
|
آخرین اشعار ناب ندا عبدحق
|
ذکرم شده نام تو
قلبم شده رام تو
دلگرم خیال تو آغاز نمیخواهد
از سینه برون شد دل
دیوانه شده عاقل
آن مرغک پر بسته پرواز نمیخواهد
هر موج خروشانی
بعداز شب طوفانی
جز ساحل و آغوشی دمساز نمیخواهد
چون یوسف کنعانی
از دیده چه پنهانی؟
تو رخ بنما جانا ا!!! اعجاز نمیخواهد !!!!
من زاده ی پاییزم
از مهرتو لبریزم
این مهر که جز آبان همراز نمیخواهد
از عشق تو میخوانم
میدانی و میدانم
جز نام تو لبهایم آواز نمیخواهد...ندا
|
نقدها و نظرات
|
عرض ادب و احترام سپاسگزارم دوست بزرگوار نظر لطف شماست | |
|
خیلی متشکرم | |
|
سپاسگزارم که خواندید بزرگوار | |
|
سپاسگزارم دوست ارجمند | |
|
سپاسگزارم | |
|
خیلی متشکرم | |
|
عرض ادب و احترام سپاسگزارم | |
|
خیلی متشکرم دوست عزیز نظر لطف و محبت شماست | |
|
سپاسگزارم دوست ارجمند | |
|
سپاسگزارم دوست بزرگوار | |
|
متشکرم مهربانو | |
|
سلام دوست عزیز ممنونم از محبت شما | |
|
سلام و احترام سپاسگزارم | |
|
بانوی عزیز متشکرم لطف دارید بانو جان | |
|
درود بانو جان متشکرم از حضورتون | |
|
به مهر خواندید بانو جان متشکرم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود
بهترین غزلی بود که امروز خواندم
دستمریزاد
موفق باشید