جمعه ۲ آذر
گرانی شعری از حسن نوروزنیا
از دفتر حرف دل نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۹ ۲۱:۰۷ شماره ثبت ۹۱۳۹۷
بازدید : ۲۰۱ | نظرات : ۶
|
آخرین اشعار ناب حسن نوروزنیا
|
با استقبال از شعرفرخی یزدی
در معرکه عالم هیچ کس به کسی نیست
فریاد از این بیداد، فریاد رسی نیست
در بانک و سر کوچه و بازار و خیابان
سر میشکند قیمت اجناس عسسی نیست
ارزانی طلب می کنی و غرق خیالی
کارمند بداند که بجز خارو خسی نیست
این ویروس منحوس بگیرد نفس اما
ویروس چه باشد چه نباشد نفسی نیست
چون سکه رود بالا شادی بکند صراف
مرغ است که پرمی کشد وهیچ قفسی نیست
در کیسه و انبان همه مورچه و موش است
یک لپه و یک دانه برنج و عدسی نیست
هر دختر و هر مرد مجرد نشود باسروسامان
در عشق پراید بودن جز آن هوسی نیست
در راه طلب نوروزی ار خسته نباشد
دانست که امروز به آن قیمت آینده بسی نیست
مرداد ۹۹
ح . نوروزنیا
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و مبین مشکلات جامعه بود
دستمریزاد