جمعه ۲ آذر
تازیانه های سلوک شعری از علی کشاورز قدیمی
از دفتر قطعه های محال نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۹ ۱۷:۰۰ شماره ثبت ۹۱۱۴۶
بازدید : ۳۱۵ | نظرات : ۳
|
دفاتر شعر علی کشاورز قدیمی
آخرین اشعار ناب علی کشاورز قدیمی
|
سنگینی زخمهای من
لذت تازیانه های تو
تولد دیگریست
تا اعماق نفهمیدن
حتی شکافی عمیق
بین خواستن وماندن
چه می خواهی ؟
خدایی را ؟
همه چیز از آن توست
زندگی ومرگ
اینگونه زخمها
با سپرهای آهنین
شکلی است ناهمگون
به صلیب میکشی
خود آزادی را
تا دروغهایت را عوام گونه باور کنم
حتی خیابان به خیابان میگردانی
در هیاهوی خیال
درخود فرو رفته ای
هر دو میدانیم
فردایی نیست
اتحاد ما جنسی است
که من عاشقانه تو را دور انداخته ام
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
التماس دعای فراوان دارم