جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر حمید مقدسی (آرام واژه پرداز)
آخرین اشعار ناب حمید مقدسی (آرام واژه پرداز)
|
تنهاترین دریا
من که ام دریا دلی تنهاترین
در هوای عاشقی برناترین
مجرمی افتاده در زندان خاک
منظرم اما در آن بالاترین
راهی راهی به نام زندگی
در میان بی دلان شیداترین
بی خبر از آنچه در یابد مرا
در پی نوشیدن صهباترین
می روم اما نمی دانم کجا
پیش چشم عاقلان رسواترین
من که ام هرگز نمیداند کسی
عاشق فرزانه ای زیباترین
|
نقدها و نظرات
|
جناب استکی عزیز و بزرگوار سلام و عرض ارادت و تشکر فراوان خاطر اظهار لطف همیشگی تان. بنده هم رحلت نبی اکرم ص را به شما و خانواده محترم تسلیت عرض میکنم. | |
|
جناب دزفولی عزیز سلام و عرض ارادت بسیار متشکرم لطف کردید مانند همیشه بخاطر بداهه ی زیبایتان هم ممنونم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود
رحلت نبی گرامی اسلام حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) را تسلیت عرض مینمایم
التماس دعای فراوان دارم