مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. اری اینجا سایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..
شنبه ۳ آذر
شهرِ پاییز شعری از صادق کیانی (صادق)
از دفتر دفتر اول نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۹ ۰۰:۳۷ شماره ثبت ۹۰۸۳۱
بازدید : ۱۹۶۹۹ | نظرات : ۲۳
دفاتر شعر صادق کیانی (صادق)
آخرین اشعار ناب صادق کیانی (صادق)
صدای ارسالی شاعر:
مرورگر شما از پخش صدا پشتیبانی نمی کند
آتشنشانی در دل جاده
بوران و بنزینی که سر رفته
این حال این روزای این شهره
یخ بستگیِ صبر سر رفته
یخچال ایثار و فداکاریم
در انجماد نبض آزادی
دلشاد استقلال بیپایه
ویرانه شهری، نبضِ آبادی
حیرون لبهای یه امدادی
لرزون دستاش از نگاه ما
برف اومده تا واژه مردن
ذهنش شده دریا به راه ما
لرزون سرمایی زمستونی
بغضی میون شهر پاییزم
کبکی شدم در زیر استغفار
با استخاره هم بپا خیزم
نقدها و نظرات
درود بی کران
سپاسگزارم
درود بی کران
سپاسگزارم
درود بی کران
سپاسگزارم
درود بی کران
سپاسگزارم
درودها و سلامها
سیناجان
به صفحه داداشم
خیلی خوش آمدید
درود بی کران
سپاسگزارم
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
شعرت
جانانی است
قصه ی عشق است
تاج سلطانی است