دوشنبه ۵ آذر
|
دفاتر شعر سمیِّه صباح ((گُلنار))
آخرین اشعار ناب سمیِّه صباح ((گُلنار))
|
بر ضریحِ دستهایت
ریسه ریسه
ستاره های سربی؛
ترصیع می کنی
ییلاقِ یلدای گیسوانم را.
مرداد مِهرت،
به سخاوت سرانگشتانِ خورشید
سنجاق می کند
ابریشمی از ناز
به پاچین دامان نیلوفریِ احساسم.
من در آغوش زمستانم.
بر تَنم
دیبایی از زمهریر.
من، سردم است.
بر دوش این شانه های برفی
برقص!
سپید می خوانی
شعر شکوفه های اردیبهشت عشق را.
لهجه ی شبنم دارند
یاسِ نفسهای جاری ات.
نَمی از نوازش
و قطره ای عطرِ عطوفت
ببخشای
بر گلبرگ خاطره های خوب.
پلکی بزن
تا ساغرِ نسیمِ نازکِ نگاه
لبریز شود از
شرقی ترین شراب شناور
در قدحِ یاقوتیِ چشمهایت.
مرا به دشت پرستارۀ آسمان برسان.
سلامم را به آفتاب و باران برسان
ای طلوع ازلیِ تاک!
سمیه صباح ((غزل گُلنار))
۲ مهر ماه ۹۹
|
نقدها و نظرات
|
جناب استاد استکی (چشمه) گرانقدر با سلام و احترام حضور سبز و ارزشمندتان را ارج می نهم استاد بزرگوارم. مانا باشید و سایه ی مهرتان مستدام | |
|
جناب فتحی (تختی) گرانقدر با سلام و احترام؛. حضور ارزشمندتان را ارج می نهم. پاینده باشید و پدرام | |
|
مهربانو خدابنده ارجمند و گرانقدر با سلام و احترام؛ زیبایی در نگاه شما است مهربانم. حضور ارزشمندتان را ارج می نهم. سپاس که به دیده ی لطف نگریستید بزرگوار. مانا باشید | |
|
جناب فتحی (تختی) گرانقدر با سلام و احترام؛. حضور ارزشمندتان را ارج می نهم. پاینده باشید و پدرام | |
|
جناب کیانی (صادق) گرانقدر با سلام و احترام؛. حضور سبز و ارزشمندتان را ارج می نهم بزرگوار. برقراری وجودتان را آرزوست | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود
سرشار از احساس