سه شنبه ۱۵ آبان
|
آخرین اشعار ناب نانا شه دوست
|
درختی بودم سبز، نا امید در انتظار خزان
اما عشق و احساس در من سبز شد
و پاییز، بهاری در من...!
مهر شد و آغاز فصل رهایی
فصل دل کندن از برگهای زردِ حسرت زده
برگهای سبزم اگر رنگ ببازند همه از دلتنگی ست
دلتنگ لمس زمین
تا بوسه زنند قدمگاه یار را
حتی اگر عریان شوم و من بمانم و شاخه هایی در باد
سبز خواهم شد در یاد
با دستان مهربان یزدانم شکوفه ها خواهم داد
من زاده ی پاییز و از عشق لبریزم
من عاشق پاییزم....
فاطمه شه دوست(نانا)
تقدیم به هرکس که برگی از مِهر پاییز به دلش افتاده🍁
|
نقدها و نظرات
|
سلام وعرض ادب استاد قدردان حضور پر مهرتان هستم🌹 | |
|
سلام بانوی واژه های ناب مهر حضورتان همیشه سبز❤️
| |
|
سلام زنده باشید استاد ممنون از حضور شما 🌹 | |
|
شما لطف دارید امیدوارم تمام فصلهای زندگیتون پر از خاطرات خوب و همه ی ماه های عمرتون شاعرانه باشه🌹🌹🌹 | |
|
سلام بزرگوار سپاسگزارم از حسن نظر شما امیدوارم لطف بی حد و حساب خداوند شامل حالتون باشه🌹 | |
|
سلام داداش امیدم خوش آمدی | |
|
سلام و عرض احترام ممنونم از شما استاد ارجمند بازم سپاسگزارم🌹 | |
|
سلام از حسن نظر و توجه شما سپاسگزارم دلتان بی غم، عشق طنین انداز وجودتان زنده باشید و سرافراز | |
|
سلام بزرگوارید ممنون از حضور شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دستمریزاد