سه شنبه ۱۵ آبان
شب واژه ها شعری از علی انصاری
از دفتر شعرناب نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۹ ۰۷:۰۹ شماره ثبت ۹۰۶۷۳
بازدید : ۴۷۷ | نظرات : ۶
|
آخرین اشعار ناب علی انصاری
|
اگر دلتنگ من هستی
مرا چون ابر بر تن کن
هراس شب به تن دارم
به یادم شمع روشن کن
برای غربت شب ها
تو ماهی بر زمینم باش
من اینجا سخت دلتنگم
هوای سرزمینم باش
من آن ابرم که می بارد
سراپای سکوتش را
بیا از پنجره امشب
تماشا کن سقوطش را
شبیه قاصدک در باد
پرم از بغض تنهایی
بخوان در بستر گریه
برایم شعر لالایی
اگر دلتنگ من هستی
بیا تا عمرمن باقی ست
بپوشانم به آغوشت
دلم از خاطره خالی ست
نگاه منتظر بر در
چه بی رحمانه پر درد است
به گرمای تو محتاجم
هوای خانه ام سرد است
علی انصاری
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
چهار پاره زیبا و شورانگیز بود
ترانه نبود