جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر نیلوفر (دختر پاییز)
آخرین اشعار ناب نیلوفر (دختر پاییز)
|
دختر شیرین بهر تلخ ..آذر دخت ...آرام بگیر...
بی کس و فارغ ز درد خویش آرام بگیر ...
همچو کودک در بر خویش تنها آرام بگیر...
یارت آرام خفته بر بالین آرام بگیر...
جان من دانم طعم درد را....
عاقبت تنهایی بیابی غم را....
گر دلت شیداس خیال یار را ...
نگیر افسار دل غمار را!...
آب دیده چاره ساز هیچگاه نشد...
تا که یارت پاک نکرد دیده گریانت نشد ...
بی تب قلبت ز یار روزگار پیدا نشد...
ای که چون پروانه ی زیبا سوز...
عاقبت آتش قلبت را سوخت ....
ساغر زیبای آذر زین سبب آرام بگیر...
با دلی خونین ز درد یار آرام بگیر ....
لیلی زیبای عالم...
عالم نبینی جز از سودای یار...
ز اسمان و دریا گشتنت بیهوده است...
شور عشق در دلت آیین است...
دین عاشق در دلش بر این است...
گر دیوانگان عالم جمعی به سر بگیرند ...
جمعش قرار دل است دیوانه تر ندیدم...
دختر پاییز
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و پر احساس بود
دستمریزاد