سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 7 ارديبهشت 1403
    18 شوال 1445
      Friday 26 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۷ ارديبهشت

        اعظامی

        شعری از

        سعیداعظامی

        از دفتر گلی درباغ نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ جمعه ۴ مهر ۱۳۹۹ ۱۴:۲۸ شماره ثبت ۹۰۵۰۷
          بازدید : ۳۶۵   |    نظرات : ۲

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        آخرین اشعار ناب سعیداعظامی

        هست لیلای که بمیراند وبرهان ببرد......خبر از عشقی بپیچاند و پنهان ببرد
        دو باریست غافل ازاین بی سرسامانیم ......سومی هست که بکُشاندوجان ببرد
        تانسیم دلاویزی سوی زلیخا می وزد.....زچاهی مسیحا برساند و زندان ببرد
        زاین خانه تنها سرمه برکاغذ کشم......ماهرخی هست بخواند و گمان ببرد 
        چشم یعقوب بماندکه چرا هیچ ندید......تاخبری باز بر متای رخت کنعان ببرد
        سعیدا نام حافظ زاین قافله داد بزن ......گرشیراز به تهلیون بماندوغیبان ببرد
        مرد سرمستی که کنون افتاده درمی.....لاجرم باده از ساقی براندوفنجان ببرد
        سارقی درکار خوداز سگی یاری گرفت....چرت کوتاهی که سگ داند نگهبان ببرد
        شهریوری که به مهرش خزان شده زرد...باید مهرازدل اعظامی برهاند وآبان ببرد
        ۴
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        اميرحسين علاميان(اعتراض)
        شنبه ۵ مهر ۱۳۹۹ ۱۵:۵۶
        درود برادر
        قلمت سبز
        عباسعلی استکی(چشمه)
        شنبه ۵ مهر ۱۳۹۹ ۱۹:۰۸
        بسیار زیبا و جالب بود
        دستمریزاد
        موفق باشید خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0