جمعه ۲ آذر
همدم شعری از احسان اسکندری
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ ۱۲:۲۷ شماره ثبت ۹۰۳۰۹
بازدید : ۳۹۵ | نظرات : ۶
|
آخرین اشعار ناب احسان اسکندری
|
بنام خدا
فیروزه شدی تا که دمادم بتراشم
تقدیر من این است که ماتم بتراشم
در حسرت تو لای هزاران دل سنگی
من کنج خودم مانده که هی غم بتراشم
تا کور شود این گره رابطه ی ما
من پیر شدم، با کمر خم بتراشم
من کار ندارم که تو تقدیر که هستی
من آمده ام تا ز تو همدم بتراشم
تفریح تو این است: دلم را بشکانی،
از چشم ترم درد و غم و نم بتراشم
مطلوب شما تا بشود طرح دل من
با دست خودم شخص "مرا" هم بتراشم
من بی تو فقط چند ورق شعرم و مرگم
دستور بده تا ز قلم سم بتراشم
#احسان_اسکندری
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود
دستمریزاد