سه شنبه ۱۵ آبان
وعده های احساسی شعری از نانا شه دوست
از دفتر دنیایِ بی رحم نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ ۰۲:۳۶ شماره ثبت ۹۰۳۰۰
بازدید : ۳۲۰ | نظرات : ۱۴
|
آخرین اشعار ناب نانا شه دوست
|
« گفته بودم چو بیای غم دل با تو بگویم
چه بگویم که غم از دل برود چون تو بیای »
هرگز....
غمت از دل نرود چه بیایی چه نیایی هرگز!
غم تو در دل ما پادشاهی میکند
وسعت قلبم را حکمرانی میکند
اگر از ترس نبود، آمدنت یا رفتن
شور عشق از رخ ما،رونمایی میکند
محبوبِ بی وجدان من
بالا بلند سرو قامتم
گرم نکرد وعده ی تو
چراغ خانه ی دلم
|
نقدها و نظرات
|
سلام استاد خوشحالم که مورد توجه شما بود🌹 | |
|
سلام بیشتر دلنوشته هستن تا شعر ممنون از توجه شما نقد ها را واضح تر بیان کنید، سپاسگزارم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود بانو