جمعه ۲ آذر
عاشق شعری از نسرین سالک جباری
از دفتر شعرناب نوع شعر دوبیتی
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ ۱۳:۵۶ شماره ثبت ۹۰۲۵۹
بازدید : ۴۵۳ | نظرات : ۱۸
|
دفاتر شعر نسرین سالک جباری
آخرین اشعار ناب نسرین سالک جباری
|
چون شهریارِ عاشق
کی دیدهای طبیبی
گردد اسیر شعر و
سازد رها، طبابت
معشوقهاش نصیبِ
غیری شود ولیکن
در عاشقی کند باز
با یک جهان رقابت
#نسرین_سالک_۲۷شهریور۹۹
#بزرگداشتمقاماستادشهریاروروزشعروادب
|
نقدها و نظرات
|
ممنونم از محبتتون استاد🙏🙏🌹🌹🌹 | |
|
ممنونم زیبایی از نگاه شماست❤❤🌹🌹 | |
|
ممنونم که خوندید.مرسی🌹🌹🌹🙏🙏🙏 | |
|
متشکرم از بزرگواریتون...روزگارتون به کام الهی🌹🌹🌹🙏🙏🙏 | |
|
سپاس از محبتتون...منم خدمت شما با دیر کرد این روز رو تبریک میگم🌹🌹🌹🙏🙏🙏 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
یادش گرامی