سه شنبه ۱۵ آبان
|
دفاتر شعر آرمان پارسائی (مبهم)
آخرین اشعار ناب آرمان پارسائی (مبهم)
|
شده در جمع بخندی و به دل زار زنی،،،
با همین خنده کلک بر دل و دلدار زنی.
به دروغ داد براری که بسی خوشبختم
در دل اما لب خندان شده را دار زنی،
از خودت کوچ کنی بس که درونت درداست
که به اقرار خودت دست به انکار زنی،
شده آیا به لبت آیه حسرت ببری،،،
بر سر زندگیت داد به تکرار زنی،،
شده انقدر پر از غصه پر از درد شوی
که شب و روز مدام مشت به دیوار زنی؟
آپارسا،،،فیالمجلس،،،کامنت،،،
|
نقدها و نظرات
|
متشکرم از لطف عالی سرتون سلامت عالی و خوب قشنگ نگاه زیبای شماست آبروی شعر ما از صوت گیرای شماست٪ فی المجلس،،،پاسخ به لطف استاد چشمه | |
|
متشکرم، از لطف شما بانو💛🌹🌺 خوب خنده و گریه ی واقعی بنظر من در دل انسان رخ میده، من یه شب خواب دیدم دلم داشت گریه میکرد هق هق میکرد نه اینجور، | |
|
متشکرم اقا دانیال گل 💛🌹🌺 از لطف بیکران تو من بی هوا مسرورم با اینهمه لطف و صفا از دست غم ها دورم فی المجلس 4u | |
|
متشکرم از لطف شما 🌹🌺💛 درد دارد که پس از رفتن یکسال از او این چرایی که چرا رفت سوالت باشد فی المجلس،،4u🌹🌺💛 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و و جالب بود
دستمریزاد