سه شنبه ۱۵ آبان
شب موهات شعری از آرمان پارسائی (مبهم)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۱ شهريور ۱۳۹۹ ۰۲:۳۱ شماره ثبت ۹۰۰۳۱
بازدید : ۳۸۷ | نظرات : ۱۰
|
دفاتر شعر آرمان پارسائی (مبهم)
آخرین اشعار ناب آرمان پارسائی (مبهم)
|
مثل بختم کجه اون گوشه از چوگان ابروهات
تم تاریک بخت من شبیه به شب موهات
چقدر دیوونتم توو کل این شهر حرف ما پخشه
همه دنیارو پر کرده مثل ریتم النگوهات
چشمام خیسه نمیبینه بجز تو هیچ تصویری
پرِ نیلوفره عطرِ ترِ نمناک گیسوهات
نمیخوادت کسی اندازه ی قلب منِ عاشق
منم تنهاترین فرد مقیم بین پناهجوهات
کمال الملک و هر نقاش که در دنیا کسی باشد
همه یک قطره از دریای مواجِ هنرجوهات
نمیدانی چه بلوایی به پا کردی درون من
شبیه کودتامنرا گرفته ازخودم با آنِ هیاهوهات
|
|
نقدها و نظرات
|
ممنونم بزرگوار🌹🌺💛 جناب استکی لطف عالی مستدام، ممنونم و سپاس بیکران🌹🌺 | |
|
سلام و درود استاد همایونی متشکرم از لطف شما مسرورم و دیوانه و سرخوش که شما لطف نمایی تعریف شما خود غزلی هست به نابیه نوایی🌺🌹🌺💛 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
به شعر ناب خوش آمدید
موفق باشید