يکشنبه ۴ آذر
|
آخرین اشعار ناب وهب رنجبرکلیبی
|
شیعیان درسرهوای نینواداردحسین
کس نمیداندچه پیمان باخداداردحسین
کاروانش باربسته محملان آماده اند
درددل باآل پاک مصطفی داردحسین
بهرحفظ دین جدش پابه صحرا می نهد
برتمام نوجوانانش عزاداردحسین
مسلمش راسربریدندودوطفلش همچنین
پیش روباکوفیان بی حیاداردحسین
زخم داردبردلش ازاولی تاسومی
زخم ازمطلومی مولاعلی مرتضی داردحسین
یادداردپاره های گوشه ی قلب حسن
عهدوپیمان باامام مجتبی
داردحسین
یادداردجای سیلی.پهلوی بشکسته هم
دیده ای پرخون زفعل نارواداردحسین
جسم اصغرچون بخاکش میسپاردآندمی
گفتگوبادشت سرخ کربلاداردحسین
گرچه جسمش پاره پاره ازسنان ونیزه است
همچوشیری حمله برقوم دغاداردحسین
هی زکشته پشته ساخت وجوی خون افتادبره
این شجاعت رازشاه لافتی داردحسین
زیررگباری زپیکان باجماعت خوندنماز
بین چقدبرعهدوپیمانش وفاداردحسین
گرچه بادشمن نکردسازش بقدیک جوی
باخدایش سرتسلیم ورضاداردحسین
ازقفاگررأس اوببریده اندازراه کین
فکرزینب بااسیران ازقفا داردحسین
اسب برجسم شهیدش تاختندآن ظالمان
برسرنی هم ببین ذکرخداداردحسین
واردگودی چوشدزینب صدازدیااخا
ازته گودی صدایی آشناداردحسین
یک طرف زخم اسارت باهمه آوارگی
یک طرف دین خدا.مشکل دوتاداردحسین
ظهرعاشورااگرهل من ندادادحضرتش
یک جهان پیروبرای خونبهاداردحسین
رهروانش خاطری آسوده دارندروزحشر
کین شفاعت رازعرش کبریاداردحسین
ای.وهب.باهردودستت دامن حضرت بگیر
فضل وبخشش ازعلی مرتضی داردحسین
محرم سال۷۵میناب.وهب رنجبر
|
نقدها و نظرات
|
عرض سلام استاداستکی بزرگوارلطف دارین.بله مطلع ازاستادشهریارهست | |
|
ممنون استاداخباری احسنت بسیارزیبا | |
|
سلام سلامت باشی سیده خانم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
به شعر ناب خوش برگشتید
آیینی بسیار زیبا و شورانگیز بود
جسارتا مطلع تضمین نیست؟