پنجشنبه ۱ آذر
|
آخرین اشعار ناب حانیه شجاعی
|
هر چند جهان با تو عسل خواهد شد
شیرین و پر از شور و غزل خواهد شد
چشمان تو رنگ نفت دارد به خودش
قطعا سر چشم تو جدل خواهد شد
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاس زیبا نگارید | |
|
متشکر | |
|
ممنونم | |
|
ممنونم | |
|
سپاس | |
|
تشکر | |
|
سپاس استاد | |
|
ممنون عزیزم | |
|
زیبا نگارید | |
|
سپاس زیبا نگارید | |
|
درود | |
|
پایدار باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبرشما
بسیارزیبا بود
آفرین برشما وقلم خوبت