جمعه ۲ آذر
گئجه لر شعری از حاجعلي صادقلو(صادق)
از دفتر غزل نوع شعر
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۲ دی ۱۳۹۱ ۰۹:۴۷ شماره ثبت ۸۹۸۱
بازدید : ۸۹۶ | نظرات : ۰
|
دفاتر شعر حاجعلي صادقلو(صادق)
آخرین اشعار ناب حاجعلي صادقلو(صادق)
|
گئجه لر
گئجه لر صبحه کیمی نـــاله و افغان ائـــدرم
یوز جانیم اولسادا اوز یاریمه قوربان ائدرم
قویسالار وصله چاتام سوگولومه من یئتیشم
یوخسا گر قویماسالا ، دونیانی ویران ائدرم
هر جفا یه دوزرم تا نقــــــــدر واردي جــــانیم
گوره جک سن رقبانی نجه حیــــــــــران ائدرم
ورمیشم عقلی بو یولدا،باشیــــــــــدا ورمئلیم
اولاجـــــــــاق ثابت او میداندا نه طوفان ائدرم
باخما بو دفتریمون رنگ و جلاسی یوخدور
بو غزل لرله یازوب بیر يئكه دیوان ائدرم
یازولوب چوخلی غزللر او گوزل سیمــادن
منده اوز دفتریمون شعرینی عنوان ائــدرم
بَری دور دامنون ایندی اورگیمنن اوت آلار
ایسته سون شعله لرین ایندی فراوان ائدرم
یانارام منده او پروانه کیمین عشق اوتونا
بوتون عالم لره اوز عشقیمی اعلان ائــدرم
صادقا شعر و غزل غصه می چندان الدی
نه قدر غصــــــه اولا سینــه ده پنهان ائدرم
صادق 1389 گيوی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.