سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 31 فروردين 1403
    11 شوال 1445
      Friday 19 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۳۱ فروردين

        گلِ همیشه خزان

        شعری از

        شهاب مهری

        از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۴ شهريور ۱۳۹۹ ۱۱:۳۶ شماره ثبت ۸۹۷۹۶
          بازدید : ۱۶۸   |    نظرات : ۶

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر شهاب مهری

        غریب مانده تنش، در حصارِ پیرهنش
        گُلِ همیشه بهاری که یخ زده چمنش

        لباس و خانه‌ی من بعدِ رفتنش نو شد
        شبیه زنده به گوری که غم شده کفنش

        در آرزویِ چه‌ام؟ سرزمینِ آغوشش
        منم کسی که جدا مانده دستش از وطنش

        نگاهِ ماتِ مرا، مَرد گُنبدی فهمید
        شبی که گُم شد، اسبِ سیاه ترکمنش

        بجای کوه، برایش چقدر جان کندم...
        چه بی‌بهاست، به چشمِ عقیقِ از یمنش

        هزار مرتبه مُرد آن کسی که یک شب دید
        رفیق قافله‌‌اش را شریک راهزنش
        ۵
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        محمد حسین اخباری
        شنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ ۰۷:۱۷
        باسلام
        بسیار بسیار زیبا ست وبی نهایت تاثیر گذار
        موفق باشید
        خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
        جمیله عجم(بانوی واژه ها)
        شنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ ۱۹:۵۵
        خندانک
        به به
        چقدرزیبا بود خندانک خندانک خندانک
        خندانک خندانک خندانک
        خندانک خندانک
        خندانک
        عباسعلی استکی(چشمه)
        شنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ ۲۱:۱۳
        بسیار زیبا و دلنشین بود
        موفق باشید خندانک خندانک
        محمد باقر انصاری دزفولی
        شنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ ۰۹:۴۸
        شکوهتان
        جاودان
        بسیار زیبا سرودی بود
        درود برشما
        شاعرگرامی
        خندانک خندانک خندانک
        دانیال شریفی ( دادار تکست )
        شنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ ۲۲:۴۲
        خندانک خندانک زیبا و دلنشین خندانک خندانک

        لایک شد شعرتون👍🌹
        لیلا امریاس(پریسا)
        دوشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ ۰۰:۲۲
        چقدر زیبا و دلنشین
        درود بر شما
        خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0